What's now Upp

Fy skråen vicket härj

Nyss hemkommen från parken och pjuh .. vad det är varmt. Duschade mig innan jag gick dit men eftersom jag svettas som en gris får jag väl tar en till dusch innan jag drar till festen ikväll! Fyfan vad jag hatar att svettas :(
I parken var det jättetrevligt. Jag mötte upp min vän Ea (Michaela) som var redan där med sin lillebror och mamma.
Vi tittade lite omkring med barnen och Freja tyckte att allt var mycket intressant haha. När vi skulle gå hem ville hon inte följa med. Lilla cutiepie <3
Aja, det var det. Nu ska jag duscha och fixa mig i ordning för ikväll.
Vi hörs senare! Annars bloggar jag imorn.
Pösssss!

Kommentarer
MATHILDA
2012-07-07, 17:19:19

Tack tack
sv ; Oki vad kul!!

Karolina
2012-07-07, 22:27:35

Cute baby ♥
http://karolina-tworkowska.blogspot.com/

Isa
2012-07-08, 15:12:51

söta bilder, hoppas ni hade roligt:D

Sv: hihi så lite söta du:)
okej:)
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback