What's now Upp

Todays +

Blus Vero Moda, crochet shorts H&M, sunnys 2nd hand
-
Efter jag lämnade Freja på dagis gjorde jag lite nytta idag och tvättade fönstren hos svärföräldrarna. Inte att jag gillar direkt att tvätta fönster men det va så himla skönt att få göra något annat än att ba sitta hemma liksom ... Det är rätt drygt att inte ha något riktig sommarjobb!
 
Sedan när jag kom hem tvättade jag bort sista tvätten och efter det tränade jag lite styrka på stången.
Nu ska jag laga middag och rund 19.00 tiden är det dax igen för en springtur.
Min fina vän Therese och jag springer vart andra dag för att bygga/hålla upp konditionen .. för den är ursel.
Nåja, hos mig iaf ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback