What's now Upp

Afternoon on the beach

Det har varit en lat dag idag. Har bara varit på stranden och tror det eller ej men förutom att jag har solat har jag badat lite med. Det var 23 grader i solen ♥ ... var svinkallt i vattnet dock haha! Sedan råkade jag bränna mig liite med så jag ser ut som en kräfta just nu ;) trotts att jag hade smörjat i mig!
:( Aja ...
Sedan tog vi en strand promenad och spelade lite volleyboll med 
-
Nickelpiga jag hittade ..  ♥ 
Promenix på strandbryggan   
Eftersom vi trodde att det inte skulle bli någon badväder tog vi inte med badkläder till Freja. Hon fick ''bada'' i sina kläder men det gjorde inte henne något för hon hade lika kul ändå   
Knasiga bilder där jag spelar volleyboll .. aja bjuder   

Jag som springer med kläderna på in i havet haha. (men men, hade linne och shorts + bikinin under liksom)

Fina Josse & Alex .. 

Härligt va? :) 

B
tw, märkte att det går mycket bättre än jag trodde med att ladda upp bilder på 3G .. det tar bara lite längre tid haha!

Kommentarer
LIENE
2012-06-13, 20:40:39

Gillar bilderna jättemycket:D

cecilia
2012-06-13, 23:46:29

jo de är bra med mig :D gud så underbara bilder ! :D riktig sommarkänsla i dem :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback