What's now Upp

träning +

*bjuder på 2 sköna somriga Öland bilder där jag tränade på stranden*
Det spöregnar redan sedan igår ikväll ... inte särskild rolig men men, vad gör man.
Har nyss sett 2 disney filmer med Freja. Eller nåja, 1.5 eftersom lilla fröken råkade somna halvägs under 2 filmen.
Nu tänkte jag passa på att träna lite medan hon sover. Tänkte att sätta fokus på lite vighetsövningar och styrka eftersom det va ett tag sedan jag tränade det sist.
Efter det ska jag nog ut en sväng i regnvädret för att hämta ut paket! Ska bli skönt med lite friskluft tortts att ... Man blir ju så segt med av att sitta inne hela dan liksom... iaf jag ;)
Vi hörs senare! 

Kommentarer
cassandra
2012-06-25, 19:46:13

vilken fin blogg du har, designen är jätte fin!

har en tävling på bloggen, man kan vinna ett eget designat iphone skal!
http://cassandrajonasson.blogg.se/2012/june/tavling-om-iphone-skal.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback