What's now Upp

Svar på tal

Har du lagt ner bloggen? :( Saknar diiiigg <3
kram från en trogen läsare
 

 

Foto Upp

Flerexponering

Leker lite med flerexponering i photoshop. Och reultatet blev rätt bra tycker jag :)

Bebisprat Upp

Surfplattan & Freja

Söt video på min lilla sessa :)
 

Outfit & shopping Upp

Lazy wednesday

 
Top Bubbelroom, jeans Gina Tricot, shoes Nelly trend, halsband Cubus, armband b.day present, ringwatch b.day present.

What's now Upp

Cozy balconytimes +

2 unseen summerpics
 
Härligt att ba sitta i solen på balkongen och njuta av det goda livet. 
 
Men inte idag tyvärr .. Det pissväder och jag kommer nyss hem från jobbet. Ska byta kläder och efter det vidare till centrum för att möta upp min fina vän Ea. Vi ska planera lite inför en resa som ska ske i september. 
Berättar mer om det senare idag. Spännande va? :)
 

What's now Upp

Fin besök i badrummet

Bild från någon vecka sedan men har en likadan i badrummet igen!
Fy attans vad jag ryckte till då jag såg den här lilla rackare i morse.
Får vänta tills Sebbe kommer hem för jag vågar inte ta bort den. En ''spindel'' okej, de tar jag bort ... men den här lilla vännen är mig lite för stor.
Brrrr

What's now Upp

Ny header

Gamla
 
Kände för att byta header. Har ju haft den ett tag nu så ...
Vad tycker ni? Hiss eller diss? :)
 
Nya
 

Foto Upp

Let the music blow your mind

 
Lite knas måste man vara vill man orka med livet tycker jag! ;)

Outfit & shopping Upp

Into the blue

Shirt Cubus, shorts H&M, necklace Cubus.

What's now Upp

Off to work :) Cya guys laterrr!


Bebisprat Upp

Soffmys ♥


quotes for life Upp

Just sayin'


What's now Upp

Mondays +

Top Bubbelroom, byxor Gina Tricor, sunnys - market, collar clips Nelly Trend
-
Usch vilket konstigt väder idag .. så skiner solen och så regnar det. Och dessutom är det inte särkild varm heller. Lite skillnad med igår då jag la på stranden med Freja och njöt av högsommarvärmen!
Men aja, tid för att ligga på stranden hade jag inte haft ändå. Har haft 2 möte idag och en av de gäller jobb :)
Mer säger jag inte hihi
 
Resten av kvällen spenderas nog framför tv'n och kanske lite Diablo med. Får ser om Sebbe blir färdig på sin dator eftersom spelet inte funkar på min laptop.

Foto Upp

Sunny sunday afternoon

Vilket varmt väder .. pjuh!
Men men, jag ska inte klaga för attans! Har nyss varit till sjön med min lillsessa  Vi tog med oss lite fika och strandleksaker .. men Freja hade så kul i vattnet att hon inte brydde sig om något annat hihi.
Nu tänkte jag dra ner till Willys för att köpa lite gott till grillen.

Bebisprat Upp

Daycare spring '12

Freja's första vecka på förskolan av höstterminen har gått. Känns lite konstigt att hon har börjat förskolan igen. Sommaren har verkligen sprungit iväg och nästa vecka börja även jag med realiteten igen!
Fick hem massa bilder på en skiva. Bilderna är tagna av personalen på förskolan under vårterminen :)