What's now Upp

Lite om igår +

Gäääsp! Gu, vad trött jag är ..
Det blev en hektisk dag igår med. Efter jag hämtade ut paket började vi (älsklingen & jag) storstäda & förbereda saker inför kvällen. Vi har haft lite grillfest här hemma med go'trevlig folk. Jag gjorde lite såser, klyftpotatis och lite grönt. Sedan grillade jag kyckling och revben. Hade gjord en jättegod revbensmarinad med.
Typ alla använde min kamera så det blev lite bilder. Fast grejen är att de flesta bilderna blev suddiga eftersom folk visste inte hur min kamera funkade liksom hihi. Var lite smårolig.
Aja hitta 3 bilder som duger iaf ;)
Lite knas som sagt men vi hade himla kul hihi
Nu ska jag äta lite frukost och efter det visar jag upp gårdagens paketinnehåll.
Hej så länge mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback