What's now Upp

11 saker ni (kanske) inte visste om mig

  • Jag har mina rötter i Holland. Kommer från den Holländska storstaden Arnhem. 
  • Har bott i Sverige i ca. 3.5 år nu.
  • Jag äter mycket fisk. Älskar det. Äter det minst 4 ggr i veckan.
  • Jag gillar egentligen inte att bo på landet. (har lite storstad-abstinens just nu)
  • Jag avskyr mobbning. Det är bland annat det värsta jag vet.
  • Jag tror på övernaturliga saker. Spöken typ haha.
  • Är beroende av choklad.
  • Jag föddes med en typ av sjukdom/missbildning i mina ögon så jag opererade mina ögon när jag var 7 år gammal. Annars hade jag varit blind nu. 
  • Jag älskar att äta magarin (smör) typ Lätta som det är. Dock gör jag det inte längre eftersom det är inte bra för hälsan ju!
  • Jag är väldigt ''hårfixerat'' så jag skulle aldrig gå in i stan utan att fixa håret. Och när jag inte har löshår i då har jag alltid uppsatt hår.

Kommentarer
Bella Davis - MODELL BLOGG
2012-07-16, 02:48:33

tack så mycket :)
ska du hitta på imorgon då? kram :)

Lotta, klädtokig småbarnsmamma!
2012-07-16, 08:17:08

Vilken mysig blogg du har! =)

belle
2012-07-16, 11:04:12

fin blogg :)

tamara - dagens blogg på min blogg
2012-07-16, 11:50:37

Hej! Var gärna med på min dagens blogg som pågår på min blogg, du kan komma till den här: http://tamaras.blogg.se/2012/july/vinnarna-och-dagens-blogg.html#comment
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback