What's now Upp

Last weekend

Såhär behandlar man en stång med respekt
Partaj
Här kommer lite bilder från i helgen på Öland. Det har varit sjukt kul! Och sedan har vi haft tur med vädret med! 
Vi kom dit på fredag som sagt och det blev det strandmys, grillning och utgång på kvällen på både fredag/lördag. 
Vi var helt slitna efter denna helg alltså. När jag kom hem i söndags la jag mig vid 21.00 tiden och vaknade inte förrän 09.00 på morgonen. 
Jaja, det var ett äventyr! Och nästa äventyr står planerad någonstans i september då jag och min vän Ea ska åka till Holland och hälsa på mina vänner och någon släkting.
Blir nog säkert galet där med hihi!

Kommentarer
L O V I S A ♥
2012-08-02, 11:23:23

sv; jätte fina bilder! :D

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback