What's now Upp

Today

Halloj mina fina!
Förlåt att jag inte har bloggat mer idag. Har nyss sett en film med älsklingen. Vi såg på Den röda vargen.
Freja har inte varit pigg idag så jag har haft fullt upp hela dan liksom .. Sedan, då jag hade lite tid till mig själv blev det lite poleträning. Tränade på olika ''spins''
Här får ni en kort träningsvideo påt :)
 
Nu ska jag slå ner mig i soffan och ser på en till film  .. vilken vet jag inte än.
Imorn är det lördag ju och då ska jag med min vän Ea och barnen (min Freja och hennes lillebror Nisse) ut på lite äventyr. OBS! Om Freja är pigg & vädret tillåter hehe ... Det är någon evenemang i parken. Sedan på kvällen blir det fest! 
En full morgondag är planerad alltså ;)
Och ni? Har ni några roliga planer för helgen?
/love
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback