Outfit & shopping Upp

Dagens - that's my opinion

Topp 2nd hand, armband Healthy heroes, halsband birthday present, bälte HM, shorts Serious Sally.
-
Har legat med röven i solen en bra stund och försöker att få åtminstone lite färg på mina ben ;)
Helt lyckad blir det dock aldrig på sommaren men men .. trotts det är jag nöjd ändå! Visste ni att jag tycker att det är faktiskt snyggt med lagom bleka ben!
(Och med lagom då menar jag att man har bara lite solbränna på sommaren)
Tycker t.o.m att det inte ens är snyggt när vi svenskar försöker att ser ut som en neger mörkhyad person ..
Och glöm inte heller att för mycket sol inte är bra för huden ;)
That's my opinion <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback