What's now Upp

Start på helgen

Ingen chipspåsar eller lösgodis ... Nej nej detta är för ramdom hihi.
Lyxar nämligen till det lite denna fredagsmys. 
Har gjord chokladfondue och fixat en film. Öppnad en flaska vin och ikväll tar jag och älsklingen det lugnt. Myssss 
Trevlig helg allihopa! 
 

What's now Upp

Good mornin sunshines

Solen skiner och Chayenne är på asbra humör. Idag blir det lite ''jobb'' och när det är gjord så är det fredag på riktigt. 
Denna helg händer nog inte så mycket. Blir nog mest mys med familjen, träning och sånt. Med andra ord det vanliga haha! 
Aja, nu ska jag göra lite frukost och byta kläder ;) Vi hörs senare!

What's now Upp

Todays outfit

Skjorta ONLY, leggings Vero Moda, armband prensent, halsband present, sunnys Rut m. fl
-
 

What's now Upp

Gås +

Varit i centrum och tog en liten fika med en fin vän. Efter fikat tog vi en promenad vid sjön och som tur va kom solen framme med. Underbart! Något man verkligen behövde!
Sedan fick jag också äran att fota den här vackra gåsfamilj. 
/love

Outfit & shopping Upp

New in

Detta fick jag med hem idag :)

What's now Upp

+

Halloj sunshines!
Varit fullt upp hela dagen. Träffat en kompis som jag inte har sett på jättelänge och har varit en sväng till Vimmerby för att köpa en present till 2 vänner som nyligen har fått barn. Mys :)
Råkade självklart att köpa något till mig själv med hihi. Visar upp det sedan. Nu först ska jag käka lite middag så vi hörs om en liten stund!
xoxo

Poledance Upp

Knasig polebild

Kört en träningspass på stången idag. Och ja, det gick väl bra :)

What's now Upp

On the road

 
Vet inte varför det strular med youtube eftersom ni inte kan ser videon jag lägger upp ... :(
Hoppas det fixar sig snart!

Outfit & shopping Upp

Nya shorts

Har hittat kamera sladden så jag tänkte att börja med att visa upp innehållet av gårdagens paket. 
Fick hem dessa shorts från Gina Tricor and i love them. Det va verkligen kärlek på första ögonkastet haha!
Fyfan så snygga  


What's now Upp

Home +

*gillar ej cambilder med hittar inte min kamerasladd just nu* 
Vilket väder .. pjuh.
Förlåt för mina dagens sena updates med efter älsklingen kom hem hämtade jag ut mitt paket och efter det har jag varit hos min vän Therese en tag med ... Kom hem för 15 min. sedan. Har lite småjobbiga grejer i livet just nu och jag behövde lite ''tjejsnack'' 
Aja. Nu ska jag bädda ner för natten och hoppas på skön tisdag imorn.
G'night 

quotes for life Upp

Be proud <3


What's now Upp

träning +

*bjuder på 2 sköna somriga Öland bilder där jag tränade på stranden*
Det spöregnar redan sedan igår ikväll ... inte särskild rolig men men, vad gör man.
Har nyss sett 2 disney filmer med Freja. Eller nåja, 1.5 eftersom lilla fröken råkade somna halvägs under 2 filmen.
Nu tänkte jag passa på att träna lite medan hon sover. Tänkte att sätta fokus på lite vighetsövningar och styrka eftersom det va ett tag sedan jag tränade det sist.
Efter det ska jag nog ut en sväng i regnvädret för att hämta ut paket! Ska bli skönt med lite friskluft tortts att ... Man blir ju så segt med av att sitta inne hela dan liksom... iaf jag ;)
Vi hörs senare! 

quotes for life Upp

Just sayin'


What's now Upp

Midsommarafton +

Var helt slut efter en galen skön midsommarafton så jag sov nästan hela dagen igår haha. Vilken kväll .. är nog den bästa på länge! 
 Men men, idag är jag pigg och utvilad!
Håller på med lite städning och efter det tänkte jag köra igång en liten träningsrunda. Det blir nog en cykeltur eller powerwalk idag ...
Hoppas att ni har haft en skön midsommar med.
Vi hörs senare :)
/love

What's now Upp

Midsommar outfit

 
Klänning Ellos (har sytt om kjolen) armband birthday present, halsband birthday present, skor 2nd hand, sunnys Lindex. 
Sådär ja! Nu är jag äntligen redo inför midsommar. Nu bär det av till svärmor där midsommarfirandet nr1 väntar.