Bebisprat Upp

I skogen

Jag försöker att vara ute med Freja så mycket som möjligt och en av de saker Freja tycker om att göra är att vara i skogen.
Plocka kottar, upptäcka nya saker ... klättra på stenar och typ leka kurragömma ;)
Livet leker 








What's now Upp

som ni vet

Jag är inte sån person som tar privata problem upp i bloggen längre. Jag tycker bara att det förstör hela stämmningen på bloggen ... Då har jag hellre en bloggpaus ;)
Anyway, nu är jag tillbaka från några dagars bloggpaus. I'm just letting you know <3
....
aja, nu ska jag käka middag och efter det har jag lite bilder att bjuda på så håll utkik! Ska också svara på era fina kommentarer <3
Puss pusss


What's now Upp

bloggpaus for the moment

återkommer inom kort

What's now Upp

Last saturday night

Här kommer lite bilder från lördagskvällen ;)

quotes for life Upp

Remember this

bloggar mer ikväll fina ni <3

What's now Upp

mothers day

Har blivit rejäl bortskämt såhär på morsdag :)
/love

What's now Upp

Saturday afternoon

Har varit till en sväng till centrum. Skulle dit för att köpa lite grejer till grillen ikväll. Ska grilla, kolla på eurovision och festa med 2 härliga brudar hemma hos mig ikväll!
Taggar!!!
Sedan råkade jag köpa någon fin topp med ...
Visar upp den senare för nu ska jag hoppa i duschen och bland annat fixa lite i ordning för ikväll ...
Hoppas att ni underbara läsare har en skön lördagskväll ni med!

Tävlingar Upp

Vinnaren och bli veckans blogg!

Jahopp, nu var det dax då att utse 3 lyckliga vinnaren av veckans blogg!
Klicka på länkarna för att ser om du är med :)
VINNARE 1
VINNARE 2
VINNARE 3
congratz <3!
-
Vann inte du? Don't worrie för jag kommer att köra en ny omgång med detsamma så va gärna med igen! Du får vara med så många gånger du vill. Även när du redan har vunnit någon gång!
Så kom igen nu och kommentera inlägget! Så svårt är det inte <3
Tävlingen avslutas söndag den 3 juni kl 18.00!


Poledance Upp

Polemoves - superman & cocoon

Började dagen med lite poletraining i morse och det gick rätt så bra idag! Tränat på kombinationen superman - flying V och the cocoon.
Bjuder på en bild på the superman och en kort träningsvideo på the cocoon polemove :)

Fick även lite live publik hehe ;)

quotes for life Upp

Remember this


What's now Upp

Jordgubbsplantor

Planterade några jordgubbsplantor i veckan och de har börjat blomma på riktig nu.
Yesyes, det blir några jordgubbar i år iaf!
*glad tjej*

Foto Upp

I skuggan

Fotade söta Rufus. Min vän Mikaela's hund :)
Sötnöten blev lite trött på promenaden och bestämde sig att vila lite på gräsmattan i skuggan.
/cutiepie <3

Outfit & shopping Upp

Dagens outfit - denim love

jumpsuit Ellos, halsband b-day present, hårsmycken fjädrar -
-
Hemmaspa och någon timme sömn gjorde susen. Mår mycket bättre igen så jag bestämde att tar lite tag i hushållet. Just nu håller jag på att tvätta bort allt tvätt ... hatar att tvätta med det måste göras ju
Resten av dagen får jag väl ser vad som händer/vart jag hamnar.
Tänkte iaf göra det jag har gjord nog det mesta denna vecka och det är att njuta av det fina sommar vädret 
Och vad gör mina läsare denna fredag då?

What's now Upp

Good mornin sunshines

Vaknade och mådde inte alls bra .. Huvudvärk, trött och ont i magen så nu hade jag tänkt börja dagen med en liten hemmaspa för att liksom pigga till lite ...
Hörs senare 

quotes for life Upp

Remember this