Outfit & shopping Upp

Todays sweetest bitch





  • Kavaj: Vero Moda
  • Topp: Bubbelroon /H
  • shorts: Serious Sally
  • Skor: 2nd hand
  • Halsband: Birthday present
Kör ett liknande outfit som jag hade för cirka 1.5 vecka sedan hehe. I just love the look <3
Nyss hemkommen .. gick en liten promenad till mataffären med för att handla lite smågrrejer och när jag kom hem hittade jag en liten sjukling ... Jodå, Freja har blivit sjukare igen. Hon hade redan inte mått bra sedan i tisdags (förkylning) och nu har det blivit värre ''/ Usch och fy, stackars liten .. Blir nog läkare besök imorn tror jag ...
Men men, så är det vetni!
Nu blir det liten mat och efter det skolarbete .. uuurk!
Hörs senare <3

Poledance Upp

Gemini & recliner



Nyss tränat på stången och har en seriös dålig poledag idag... GRRRR...  Nästan allt gick fel eller gjorde ba svin ont ...
Aja .. fick iaf 2 fina action bilder ;)
Och ursäkta för stöket i mitt vardagsrum