Bebisprat Upp

Stickat

Freja fick en dömysig hemstickat tröja häromdagen. Perfekt nu till hösten & vintern såklart!
Visst är hon söt i den =)
 






Bebisprat Upp

Kullerbyta

Nu Freja har lärt sig att göra en kullerbyta ska det göras hela dagen liksom. Lyckades fånga lite utav det igår och visst är hon söt hihi ;) 

Outfit & shopping Upp

Let's go out, forget the stress

*Gårdagens partylook*
 
Shorts Gina Tricot, body Gina Tricot, skor Nelly, halsring Lindex, väskan market.

What's now Upp

Partypinglan

Trotts allt stress bestämde jag mig att dra ut en sväng igår. Man måste tänka på sig själv lite med ju och det behövde jag!
Först blev det förkrök hos min vän Mikaela och rund 23.00 drog vi vidare till krogen. Där stannade jag till 02.00 tiden och träffade min vän Kim med som jag drog med på efterfest med. Kom hem vid 06.00 i morse hehe.
Har alltså sovit bort halva denna dagen men det har varit en skön och lagom full party kväll ;)
Eftersom jag inte hade kameran med mig blev det inte många bilder. Men jag hittade några på mobilen från förfesten som duger så varsågod! ;)

What's now Upp

My life is a mess right now

Anledningen för den här jätte bloggtorka är att det inte är bra mellan mig och ''pojkvännen'' och ja förhållandet håller på nå sitt slut på riktig nu. 
Orsaken är att det har händ saker, sagt saker och gjord saker i längden. Saker som inte passar in i min vs hans personlighet. Det har varit såhär sedan 1.5 år sedan. Alltså sedan Freja föddes typ.
Tråkigt när sånt här händer och speciellt när man har barn ihop med .. det gör saker ännu svårare, men till slut måste man tänka på framtiden och vad som är bäst för familjen. 
 
Ja ... det här gör ont och jag behöver tid att hitta mig själv igen.
Hoppas att ni förstår.
 

What's now Upp

Bloppis

Nu säljer jag min klänning från Elise Ryan. Har haft på mig den bara 2 ggr.
Maila mig på [email protected] om du är intresserad.

Bebisprat Upp

In the woods







Plocka kottar, pinnar, smaka på jord och massa annat bus blev det i morse.
Eftersom det är söndag, fint väder och lagom varm bestämde jag mig att ta min lillsessa med en sväng i skogen. Och det gillade hon starkt! ♥ Men det syns väl på bilderna eller hur ;)

What's now Upp

Start på dagen

Börjar dagen med ett träningspass. På eftermiddag ska jag nog ut och fota lite och senare idag /på kvällen står kanske lite utgång på schemat ... En lagom lördag för min del ;)

 
-
 

Outfit & shopping Upp

Studs & cuffs







Sweather Vero Moda, shirt Gina Tricot, Leggings Vero Moda, shoes Nelly.com, sunny's 2nd hand, cuffs foreverhair.se
 
Den här outfit är nog en av mina favoriter just nu. Perfekt nu till hösten med. Älskar hur nitarna och cuffsen matchar tröjan 

What's now Upp

Träningspepp!

Efter en lagom lång dag fyllt med jobb och andra trevligheter är det snart dax att bege sig till gymmet. 
Tänkte lägga fokus på magen, lår och axlarna ... eftersom jag har lite problem med mitt blodtryck/hjärta får jag inte köra något intensivt ;(
På måndag ska jag på undersökning på vårdcentralen igen ...
Aja, vi hörs <3
 

Foto Upp

Bugs

Fick äran att fota den här skönheten idag :)

Outfit & shopping Upp

Any place is better, maybe we can get out of here









Jacket Sisters Point, skjorta Vero Moda, Leggings Vero Moda, shoes Nelly.com, sunnys 2nd hand, collar detail Nelly trend

Foto Upp

At the zoo




















Här kommer en bildbomb från förra vecka då jag va på Ölands djurpark med Freja :) Hon tyckte det var väldigt intressant. Sedan hade vi väldigt tur med vädret med!
Önskade att vädret kunde vara fint året rund liksom haha!
 

Outfit & shopping Upp

Fav






Foto Upp

Photoplay








*foto & redigering jag*
 
Ibland känner man bara för att leka lite med sitt ego framför kameran och testa sig fram ... Nu är jag inte så bra på att posa med tycker ändå att bilderna blev rätt coola :)
 
I Ps ändrade jag kontrasterna lite och la över lite mjuk focus bara ... Vill inte redigera för mycket när det gäller porträttbilder för att undvika att de ser för plastic ut''