What's now Upp

Todays

Asså jag är completly fullt upp idag. Är hos en kompis just nu och pluggat på eftermiddag. Har suttit och pluggat i totalt sedan typ kl åtta i morse. Det enda jag har gjort mer än det är att tagit en promenad i det fina soliga vädret. Gick samt en sväng till min sjuka kompis för att lämna en liten hälsopaket <3
Nu blir det lite middag och senare ikväll en sväng till gymmet med en annan vän.
Jag kommer nog sova som en söt liten gris inatt ;)

Outfit & shopping Upp

Let's forget about the winter and join the summer


What's now Upp

#start

Skön start på dagen att börja dagen med en morgon promenad såhär innan skolan.
Har lite rast nu så tänkte på blogga lite. Bloggar ju alldeles för lite och det beror på mitt privatliv. Har mycket skit just nu tyvärr. Men men ... försöker att hålla mig positivt för efter regn kommer sol ju!
Jag kan bara säga såhär:
Aja, nu är det dax att återgå för snart blir det lite skolarbete igen och senare på eftermiddagen blir det lunch med 2 fin fina vänner följd av ett gym/simpass. Vad som händer ikväll vet jag inte än ...
Ha det bra mina fina!
 
/love

What's now Upp

My tonights date and valentine is the gym <3


Foto Upp

#instawinter

Tog en liten paus från pluggandet för att ta en promenad nere vid sjön och njöt av en fin vinterlandskap.
Passade på att lägga upp 2 bilder på instagram :)
Fan vad jag älskar vintern när det är såhär.
/love

Poledance Upp

#polemove

Slänger upp någon knasig polemove från senaste träningen.
Det blir bättre och bättre med vigheten och klarar nästan en spagat igen. Bildbevis kommer inom kort.
Nu blir det skolarbete följd av ett gympass.
/love

Foto Upp

#weekend


quotes for life Upp

Fuck this shit


Foto Upp

Instapictures january - february 2013 #bildbomb



Foto Upp

Winter in south sweden december 2012 - january & february 2013